Dr.Hakan Özkul

• Dr. Hakan Özkul Zahide Yetiş'te

Dr. Hakan ÖZKUL Kanser ile ilgili neler söyledi

• Kanser Hastaları anlatıyor.

Dr.Hakan Özkul'un tavsiyeleri ile Tıbbi bitkilerden faydalanan hastaların, iyileşme süreçleri

• Kadın ve Erkek Kısırlığı

Kadın ve Erkek kısırlığında Tıbbi bitkilerin önemi

• Akciğer Kanserinde Fitoterapi

Dr.Hakan ÖZKUL akciğer kanserini anlatıyor;Kanserde fitoterapinin önemi nedir? Alternatif tedavi metodları

• Dr. Hakan ÖZKUL ile iletişime geçmek için WhatsApp'tan yazın
    • YouTube gider
      Dr. Hakan ÖZKUL ile ilgili güncel videoları izlemek için YouTube sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
    • Facebook sayfamıza ilgi her geçen gün artıyor. Sizde güncel bilgileri takip etmek istiyorsanız, facebook sayfamızı beğenin ve takip edin.

Kanserle Savaşta Tıbbi Bitkiler.

Vucudumuzun kanserle savaşan mekanizmaları vardır. bazen bunlar yeterli olamayabiliyor. doğada bulunan bazı bitkilerin etken maddeleri işte mu mekanizmaları harekete geçirebiliyor. Kanseri oluşturan kök hücreler vardır, bu hücreleri yok etmek içinde fitoterapinin etkileri gözardı edilemez.

Ayrıca kanser tedavisinde uygulanan Kemoterapi yöntemi, kanser hücrelerini yok etmenin yanında bir çok yan etkiyede sahiptir. Bu yan etkiler malesef hastaları ciddi şekilde etkilemektedir. fakat kemoterapinin yanında bu bitki extraklarından destek almak bu tedavinin yan etkilerini azaltmaktada etkili olacaktır.

Tıbbi bitkiler, kanserde en çok korkulan yayılma riskinide engelleyecek etkiye sahiptir.Tedavi sürecinde fitoterapiden destek almak çok önemlidir.

• Damar Tıkanıklığı

Şeker ve damar tıkanıklığı ile yıllarca mücadele eden hastamız Dr. Hakan ÖZKUL' un tavsiyeleri ile hayata yenineden sarıldı, doktorlar dahi iyileştiyine inanamadı.

• Şeker Hastalığı

Fatma AKPINAR şeker hastalığını yendi ve studyo da Dr. Hakan ÖZKUL ile Buluştu.

• Hakan ÖZKUL'Star TV'de

Star Tv de Nursel'in konuklarına katılan Dr. Hakan ÖZKUL Kısırlık ve Kanser Hastalığında Fitoterapinin Önemini anlattı